vacatures.ap.be

finance consultant

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Berchem
Provincie van tewerkstelling: 
Antwerpen
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Accountancy-fiscaliteit
MC - Bedrijfsmanagement - Financie- en verzekeringswezen
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
wadsup
Bedrijfsactiviteiten: 

Wij zijn een start-up die de wereld van de dienstverlening op z’n kop wil zetten. Via een unieke structuur van enerzijds eigen capaciteit & know-how en anderzijds een netwerk van gespecialiseerde niche-partners, zorgen wij ervoor dat ondernemers, KMO’s & managers binnen grote organisaties zich kunnen focussen op hun core activiteiten. Samengevat: een one-stop-shop voor strategisch advies, finance & administratie, sales & marketing, communicatie & webdesign, digitalisering & innovatie, rekrutering & staffing, ICT, events … en nog veel meer.

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die ingezet kan worden als consultant voor financieel advies en ondersteuning van onze KMO-klanten, inclusief veel start- en scale-ups. Dit betekent dat je een sleutelrol hebt in het verstrekken van financiële inzichten én ondersteuning in de strategie en het groeimanagement van onze klant. Bovendien krijg je - aangezien we een snel groeiende organisatie zijn - de kans om mee te schrijven aan het wadsup-verhaal!
Met andere woorden: een zeer brede functie die steeds evolueert zodat je zelf ook mee kan groeien!

Enkele verantwoordelijkheden:
 Boekhoudkundig/financieel:
- Facturatie, debiteurenbeheer & betalingen
- Ondersteuning bieden bij de maand-, kwartaal- en/of jaarafsluiting
- Financiële rapportering & adviesverlening
 Administratief:
- Optimaliseren van administratieve processen
- Algemene administratie
- HR administratie
 Meewerken aan de verdere uitbouw van wadsup door oa brainstorms, lanceren van voorstellen voor de optimalisatie van onze diensten, etc.

Profiel: 

Pas jij helemaal in het bovenstaande plaatje? Perfect! Hierbij nog even een overzicht van welke skills we precies zoeken:
 Bij voorkeur een masterdiploma in een financiële/economische richting
 Minstens 1 jaar ervaring in een financiële-administratieve functie
 Eerste ervaring met maand-, kwartaal- en/of jaarafsluiting is een plus
 Opmaken van financiële rapportering is een troef
 Kennis van de BTW wetgeving is zeker een meerwaarde
 Zeer belangrijk: nauwkeurig, zelfstandig & zin voor initiatief
 Last but not least: heel veel enthousiasme!

Arbeidsvoorwaarden: 

Alle dingen die je typisch leest bij een vacature, zoals een aantrekkelijk loon, hospitalisatieverzekering, etc. … maar daarnaast ook de kans om mee te schrijven aan ons verhaal, en dus ook de vrijheid om jouw carrière sturing te geven!

Wil je hierover eens vrijblijvend van gedachten wisselen, via telefoon of op kantoor? Stuur jouw cv naar cindy.vaneester@wadsup.be en wij nemen graag contact op met jou. Wij kijken ernaar uit!

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
17 juni, 2019 to 30 september, 2019
E-mail sollicitaties: 
cindy.vaneester@wadsup.be
Plaats: 
Berchem
Straat en huisnummer: 
Posthofbrug 6-8
Postcode: 
2600