vacatures.ap.be

Customer Service Officer Kuehne + Nagel

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Geel
Provincie van tewerkstelling: 
Antwerpen
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Logistiek management
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
Tempo-Team (Kuehne + Nagel)
Bedrijfsactiviteiten: 

Wie is Tempo-Team? Tempo-Team is een toonaangevende marktspeler op het vlak van uitzendkrachten, rekrutering en selectie, outplacement, testing en assessment, outsourcing, training en development. Als u regelmatig een beroep doet op (een groot aantal) uitzendkrachten of voor een geplande werkpiek heel wat tijdelijke medewerkers nodig hebt, is een inhouse vestiging van Tempo-Team in uw bedrijf wellicht de beste oplossing. Een Tempo-Team consultant is dan – geheel naar uw behoefte – voltijds of deeltijds, permanent of seizoensgebonden aanwezig en neemt het volledige beheer van uw uitzendkrachten over. Wie is Kuehne + Nagel? Kuehne + Nagel International AG is een wereldwijd opererende logistieke dienstverlener. Kuehne + Nagel biedt alle transportmodes van internationale verscheping – per zee, per lucht en over land - en beheert wereldwijd meer dan 7 miljoen vierkante meter aan opslagruimte. Er staan een tal van arbeider- en bediendeprofielen open! Waaronder: Teamleader, planners, admins, orderpickers, reachtruckchauffeurs, palletwikkelaars, ..

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

Kuehne & Nagel Geel is een multi-user magazijn van 65.000 m² te Geel.
Er werken ongeveer 250 toegewijde medewerkers op deze site. Bij Kuehne & Nagel Geel werken we vooral met fast moving goederen zoals printers, kopieermachines, speelgoed, enz..
Daarnaast wordt er ook gewerkt met farmaceutische producten en medische toestellen.

Profiel: 

Als customer service medewerker ben jij de directe link tussen het bedrijf en de klant.

- Je bent verantwoordelijk voor alle communicatie naar de klant toe en de administratie die daarbij hoort.
- Op regelmatige basis hou je klanten op de hoogte van de stand van zaken.
- Bovendien is het jouw taak om acties te coördineren die nodig zijn om klachten te behandelen en deze op te volgen.
- Jij zet een ontevredenheid weer om in vertrouwen en zorgt voor klantenbinding bij Kuehne & Nagel Geel.
- Je zal samenwerken in een team met vier bedienden en rapporteert aan de Operational Key Account Coördinator.

Arbeidsvoorwaarden: 

Kom je graag in aanmerking voor deze job?
Dan verwachten wij :

- een bachelor-diploma of hebt voldoende ervaring in deze sector
- minstens een jaar ervaring als customer service medewerker of als administratief logistiek medewerker
- een stevige basiskennis van logistieke processen: inbound/outbound/stock/enz.
- goede kennis van Excel. Kennis van WMS is een pluspunt
- kennis van Engels op professioneel niveau. Beheers je nog andere talen, dan vormen deze een meerwaarde in je sollicitatie.

Extra informatie: 

- een uitdagende job in de logistiek
- naast je loon kan je rekenen op verschillende extralegale voordelen
- na ene positieve evaluatie maak je een grote kans op vaste indienstname
- de kans om je talenten in te zetten voor communicatie en dienstverlening van grote internationale klanten
- je bent omgeven door een team van gedreven collega's

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
25 april, 2019 to 31 augustus, 2019
E-mail sollicitaties: 
kn.geel@tempo-team.be
Plaats: 
Geel
Straat en huisnummer: 
Klaus-Michael Kuehnelaan 8
Postcode: 
2440