vacatures.ap.be

office manager

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Brussel
Provincie van tewerkstelling: 
Vlaams Brabant
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Accountancy-fiscaliteit
MC - Office management - Management assistant
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
Vlaamse overheid

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

Ben jij graag bezig met de dagelijkse organisatie op kantoor? Vind je het boeiend om planningen op te maken en in te staan voor praktische zaken? Kan je daarnaast zelfstandig en gestructureerd werken? Dan ben jij de office manager die wij zoeken!

Als office manager ben je de rechterhand van de teamcoördinator van het team Landbouwmonitoringsnetwerk (LMN). Jouw taken bestaan voornamelijk uit het ondersteunen van de teamcoördinator d.m.v. het inzamelen van de nodige gegevens voor het opmaken van planningen, opvolgen van de productiviteit, opmaken van agenda’s voor overleg en opvolgen van agendapunten, informatie gestructureerd klasseren op het Landbouw & Visserij portaal, organisatie van workshops, … Daarnaast ondersteun je de collega’s bij het verwerken van hun boekhoudingen. Je werkt dus graag cijfermatig, je bent een teamplayer en je hebt een hands-on-mentaliteit.

Deze functie kadert in het Landbouwmonitoringsnetwerk (LMN). Het LMN van het beleidsdomein Landbouw en Visserij van de Vlaamse overheid is de belangrijkste bron van representatieve bedrijfseconomische gegevens over de Vlaamse land- en tuinbouw.

Profiel: 

Je hebt een bachelor diploma of een ander diploma of getuigschrift dat toegang geeft tot niveau B binnen de Vlaamse overheid.
Je kunt ook deelnemen aan de selectie als je binnenkort afstudeert en ten laatste in juli 2020 het
gevraagde diploma behaalt.

Arbeidsvoorwaarden: 

- Je krijgt een contract van bepaalde duur – 1 jaar.
- Je krijgt ruime mogelijkheden wat vorming, bijscholing en ondersteuning met moderne ICT-middelen betreft.
- Wij bieden je 35 dagen vakantie per jaar , bovendien heb je ook vakantie tussen Kerstmis en Nieuwjaar. Tijdens de schoolvakanties is er in de hoofdkantoren (Brussel, Antwerpen, Mechelen, Hasselt, Leuven, Gent, Aalst en Brugge) een professionele opvang voor kinderen tussen 3 en 14 jaar.
- Je woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en/of fiets wordt vergoed door de werkgever.
- Je kan je gratis aansluiten bij de hospitalisatieverzekering die door de werkgever voorzien wordt. Ook de leden van je gezin kunnen aan een voordelig tarief aansluiten.
- Je ontvangt maaltijdcheques van 7 euro per gewerkte dag. 5,91 euro wordt door de werkgever betaald, 1,09 euro door de werknemer, via een maandelijkse inhouding op het nettoloon.
- Je wordt verloond in de salarisschaal die gekoppeld is aan de graad van deskundige (rang B1, salarisschaal B111). Relevante beroepservaring in de private sector of als zelfstandige kan worden erkend door de lijnmanager op basis van de functievereisten. Op www.werkenvoorvlaanderen.be/salarissimulator kun je je nettosalaris berekenen, aangepast aan je individuele situatie.
- Meer weten over werken bij de Vlaamse overheid? https://www.vlaanderen.be/werken-voor-vlaanderen

Extra informatie: 

Solliciteer ten laatste op 17 april 2020 via het online formulier op www.werkenvoorvlaanderen.be.
Je sollicitatie moet in het Nederlands gebeuren om geldig te zijn en beoordeeld te kunnen worden.

Behaalde je je diploma na 2002 in een Vlaamse onderwijsinstelling, dan kijkt de selectieverantwoordelijke je diploma in de LED-databank na.
Behaalde je voor 2002 je diploma of solliciteer je op basis van een toegangsbewijs, voeg dan bij je sollicitatie een kopie.

Ben je student? Bezorg ons bij je sollicitatie dan een attest dat vermeldt dat je student bent en wanneer je het gevraagde diploma kan behalen.

Kan je niet online solliciteren? Vraag dan een sollicitatieformulier op via werkenvoor@vlaanderen.be of telefonisch op T 02 553 01 08. Je stuurt het ingevulde sollicitatieformulier dan via mail naar werkenvoor@vlaanderen.be of per post naar: Agentschap Overheidspersoneel - Selectiecentrum, Havenlaan 88 bus 42, 1000 Brussel.

Je kandidatuur wordt alleen in aanmerking genomen als je het online sollicitatieformulier ten laatste op de uiterste sollicitatiedatum hebt ingevuld (zo nodig met een kopie van je diploma). Voor papieren sollicitaties geldt de datum van de poststempel als bewijs.

Als je bijkomende uitleg over de functie-inhoud wil, kun je contact opnemen met:

Ellen Maertens
Diensthoofd kennis
Ellen.Maertens@lv.vlaanderen.be
tel 0497 57 12 87

Als je bijkomende uitleg over de selectieprocedure en deelnemingsvoorwaarden wil, kun je contact opnemen met:

Willem Sunaert
selectieverantwoordelijke
willem.sunaert@vlaanderen.be
tel 0490 11 15 46

Als je bijkomende uitleg over de arbeidsvoorwaarden wil, kun je terecht op www.werkenvoorvlaanderen.be

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
25 maart, 2020 to 17 april, 2020
E-mail sollicitaties: 
werkenvoor@vlaanderen.be
Plaats: 
Brussel
Straat en huisnummer: 
Havenlaan 88
Postcode: 
1000
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.